13ο Rally Κορίνθου 2009 - Review
Φωτογραφίες  

Γλυκόπικρη γεύση

Η συμμετοχή της Arma Rally Team στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος, στο Ράλι Κορίνθου, ολοκληρώθηκε, ή μάλλον… έμεινε στην μέση με ανάμικτα συναισθήματα.

Το πλήρωμα της ART, «ARMA»-«ARMAKI», με ένα νέο αυτοκίνητο στη διάθεσή του (Nissan Micra Κ11), έφθασε να διεκδικεί τη νίκη στην κλάση Α5, αλλά λίγο πριν το τέλος της προτελευταίας Ειδικής Διαδρομής, βγήκε από το δρόμο και η προσπάθεια σταμάτησε εκεί.

Ο αγώνας

Στις πρώτες δοκιμές σε συνθήκες αγώνα, διαπιστώθηκε ότι τα πίσω ελατήρια του Nissan Micra Κ11, ήταν ναι μεν ίδια με αυτά του προηγούμενου αυτοκινήτου, αλλά σε συνθήκες αγώνα, το πίσω μέρος του αυτοκινήτου, αποδείχθηκε πολύ νευρικό, γεγονός, που όπως θα δούμε παρακάτω, έκρινε και την έκβαση της συμμετοχής. Ουσιαστικά σαν αυτοκίνητο, ήταν δυνατότερο, αλλά και πιο ψηλόρροπο σε σχέση με τον «προκάτοχό» του.

Στην πρώτη Ειδική Διαδρομή, η συμμετοχή έκανε τον τέταρτο χρόνο, πάντα στην κλάση Α5. Στην μόλις δεύτερη όμως Ε.Δ., τα πράγματα μπήκαν στη σωστή τους διάσταση για το πλήρωμα της ART, το οποίο σημείωσε τον πρώτο χρόνο. Στην επόμενη Ε.Δ., την τρίτη του αγώνα και την τελευταία του πρώτου γύρου, πριν την ανασυγκρότηση στο service park, κάνοντας τρίτο χρόνο στην Α5, ανέβηκαν και στη δεύτερη θέση της προσωρινής γενικής κατάταξης της κλάσης τους.

Ακολούθησε το service στο οποίο αλλάχθηκε ένα ρουλεμάν πίσω αριστερά και έγιναν όλες οι απαραίτητες επεμβάσεις και στην επόμενη Ε.Δ., την πρώτη του δεύτερου γύρου και τέταρτη του αγώνα, οι «ARMA»-«ARMAKI» έκαναν τον τέταρτο χρόνο, «πέφτοντας» στην Τρίτη θέση της κλάσης.

Όλα παίχθηκαν στην συνέχεια, στην πέμπτη Ε.Δ. Το πλήρωμα επιχείρησε να «πάρει πίσω το δευτερόλεπτο» της διαφοράς από την δεύτερη θέση. Στα 100 μέτρα της Ε.Δ. είδαν το πλήρωμα που οδηγούσε τον αγώνα στην κλάση (Μακαρώνης-Μπλάνης-Toyota Yaris) να έχει εγκαταλείψει. Αποφάσισαν να κινηθούν γρήγορα, έχοντας πλέον σαν στόχο να περάσουν στην πρώτη θέση της κλάσης. Όμως, σε ένα στενό κομμάτι, προς το τέλος της διαδρομής, υπήρχε στο εσωτερικό μιας δεξιάς στροφής, ένα «ανασήκωμα» στον δρόμο, κάτι σαν ράμπα. Εκεί ήταν που η σκληρότητα της πίσω ανάρτησης, σήκωσε το Micra στο αέρα το οποίο στην επαναφορά, γύρισε στον δρόμο και με την κοιλιά σύρθηκε στην άκρη του δρόμου, για να σταματήσει δύο μέτρα κάτω από αυτόν. Όλα σταμάτησαν εκεί. Η ειρωνεία της υπόθεσης όμως είναι αλλού… Στο ότι λίγο νωρίτερα, πεντακόσια περίπου μέτρα πιο κάτω, εγκατέλειπε η συμμετοχή (Χαϊδάς-Παναρίτης-Toyota Yaris) που ήταν μόλις ένα δευτερόλεπτο μπροστά από το πλήρωμα της ART…

Οι δηλώσεις

Ο οδηγός και manager της ομάδας, Νίκος ΑΡΜΑ Χριστοδουλόπουλος, ήταν εμφατικός στις δηλώσεις του: « Είναι λογικό στις σκέψεις που επικρατούν, αυτές τις πρώτες στιγμές στο μυαλό μου, να κυριαρχεί ο προβληματισμός. Μετά από πολλά χρόνια μεστής αγωνιστικής εμπειρίας, γνωρίζω πολύ καλά, ότι με τα ‘αν’ δεν γράφονται τα αποτελέσματα και οι διακρίσεις. Και σ’ αυτό είμαι ιδιαίτερα αυστηρός, περισσότερο δε με τον εαυτό μου. Είχαμε ένα νέο αυτοκίνητο, με σαφώς περισσότερες δυνατότητες από το προηγούμενο, αλλά διαπιστώσαμε ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνος για κατάλληλη προετοιμασία, ώστε να εξαντλήσουμε τις δυνατότητές του. Προφανώς και μας αφήνει μίγμα πικρίας στο στόμα, το γεγονός, ότι την ώρα που βγήκαμε από τον δρόμο, ήμασταν πρώτοι στην κλάση της Α5… Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο και πιο ανταγωνιστικό, χρειάζεται όμως εξέλιξη και αρκετός χρόνος γι αυτήν, ώστε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες του συνδυασμό, πληρώματος και αυτοκινήτου ».

 www.armarallyteam.gr/images.php

Λάρισα, 09.03.2009

Επικοινωνία: Νίκος Χριστοδουλόπουλος

Email:info@armarallyteam.gr

 

Φωτογραφίες δελτίου τύπου





Χορηγός


Σύμβουλοι Εξέλιξης



Συνεργάτης Ελαστικών


  Arma Rally Team | © 2024 All Rights Reserved | +30 2410 660300 | info@arma.gr | Powered by kspanos