Nissan Note 1.6 N/2

To Note αποτελεί την πρόταση της Nissan στην κατηγορία των μικρών, προσιτών πολυμορφικών μοντέλων, συνδυάζοντας τα δελεαστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με την πρακτικότητα και τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους. Βασίζεται στο πρωτότυπο Tone, που παρουσιάστηκε το 2004 στο Σαλόνι του Παρισιού, και η ονομασία του αποτελεί αναγραμματισμό εκείνης του πρωτοτύπου! Απευθύνεται κυρίως στους υποψήφιους αγοραστές που έχουν αυξημένες ανάγκες όσον αφορά στους διαθέσιμους χώρους, χωρίς ωστόσο να είναι διατεθειμένοι να κάνουν υποχωρήσεις στον τομέα της σχεδίασης και της οδηγικής απόλαυσης. Σε γενικές γραμμές, διατηρεί την εμφάνιση και το μέγεθος του πρωτοτύπου, με το εμπρός μέρος να θυμίζει έντονα το Micra και το πίσω να φέρνει ελαφρώς προς το X-Trail.

 

Πολυμορφικό και λειτουργικό

Το μήκος του Note δεν υπερβαίνει τα τέσσερα μέτρα, με αποτέλεσμα το μικρότερο MPV της Nissan να είναι λίγο μακρύτερο από το Renault Modus και ελαφρώς κοντύτερο από το Opel Μeriva. Το μεταξόνιο των 2,6 μέτρων, σε συνδυασμό με την ανακλινόμενη και συρόμενη πίσω σειρά καθισμάτων, συνεισφέρουν στην πρακτικότητα. Οι χώροι είναι αρκετά μεγάλοι για να φιλοξενηθούν έως και πέντε άτομα, ενώ η ποιοτική αίσθηση της καμπίνας παραπέμπει σε μοντέλα με υψηλότερο κόστος. Η θέση οδήγησης μπορεί να διαμορφωθεί γρήγορα και εύκολα, αφού τόσο το κάθισμα του οδηγού όσο και το τιμόνι ρυθμίζονται σε ύψος, ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού και ασφάλειας περιλαμβάνουν όλα όσα θα περίμενε κανείς από ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. Το σχετικά μεγάλο ύψος της οροφής χαρίζει ευρυχωρία για το κεφάλι, ενώ ο χώρος για τα πόδια είναι πλούσιος. Ως γνήσιο πολυμορφικό, το Note διαθέτει πολλές θέσεις για μικροαντικείμενα, αλλά το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του είναι το διπλό πάτωμα του χώρου αποσκευών, ο οποίος διαθέτει ένα κρυμμένο δεύτερο επίπεδο, ύψους 25 εκατοστών. Για να φτάσει κανείς σ’ αυτό το επίπεδο, πρέπει να αφαιρέσει το σχετικό κάλυμμα, ενώ, αν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων, ο χώρος φόρτωσης θυμίζει ένα μικρό βαν.

 

Παιχνίδι στην πόλη

Κάθεσαι στη θέση οδήγησης και ξεχωρίζεις δεξιά και αριστερά τα εξογκώματα που προεξέχουν από τα φωτιστικά σώματα, όπως ακριβώς συμβαίνει και στο Micra. Τίποτα όμως δεν είναι τυχαίο, καθώς η συντριπτική πλειοψηφία των μηχανικών μερών του Note προέρχεται από το «μικρό» της Nissan. Ξεκινάμε από τον 1.400άρη κινητήρα, ο οποίος κινεί με ικανοποιητικό ρυθμό το αμάξωμα του Note, ενώ εντύπωση προκαλεί η οικονομική λειτουργία του (περίπου στα 7-8λίτρα/100 χλμ.). Στην εθνική οδό ο θόρυβος κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα και οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές δεν προβληματίζουν. Το τιμόνι είναι αρκετά καλό, τόσο σε αίσθηση όσο και σε ακρίβεια, ενώ την ίδια εντύπωση σχηματίζεις και για τον επιλογέα ταχυτήτων. Η ανάρτηση -με γόνατα Μακφέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω- λειτουργεί αποτελεσματικά και φιλτράρει ένα μεγάλο μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το μόνο σημείο που ίσως προβληματίσει έχει να κάνει με το σπινάρισμα των τροχών σε ανηφόρες, όταν στο Note υπάρχουν π.χ. τέσσερις επιβάτες.


Φωτογραφίες Αυτοκινήτου




Χορηγός


Σύμβουλοι Εξέλιξης



Συνεργάτης Ελαστικών


  Arma Rally Team | © 2024 All Rights Reserved | +30 2410 660300 | info@arma.gr | Powered by kspanos